AutoKrosas.LT
Rezultatai

Lietuvos autokroso čempionatas

MINI Buggy

1.

2.

3.

Junior 1000

1.

2.

3.

Super 1600

1.

2.

3.

Super 2000

1.

2.

3.

2500 RWD

1.

2.

3.

OPEN 2500
1.

2.

3.

OPEN 4500
1.

2.

3.

Buggy RWD
1.

2.

3.

Buggy AWD
1.

2.

3.

Lietuvos autokroso taurė

1600

1.
2.
3.

2000

1.

2.

3.

2500 RWD

1.

2.

3.

OPEN 2500

1.
2.
3.

Buggy RWD

1.
2.
3.
Lietuvos ralikroso čempionatas
Super 1600
1.
2.
3.
Super Cars
1.
2.
3.
Touring Cars
1.
2.
3.
Super 2000
1.
2.
3.
Europos autokroso čempionatas

Touring Autocross

1.
2.
3.

Buggy 1600

1.
2.
3.

Super Buggy

1.
2.
3.

Junior Buggy

1.
2.
3.
Pasaulio ralikroso čempionatas
Super Cars
1.

2.

3.

Super 1600 (ERX)
1.

2.

3.

Super Cars (ERX)

1.
2.
3.
Skaitliukai

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai

Ketvirtasis Europos automobilių kroso etapas
Europos autokrosasBirželio 22-24 d.

Seelowas




Lietuvos kroso lenktynininkams, dalyvaujantiems Europos kroso čempionate, nepavyks atšvęsti namuose Joninių, - tomis dienomis vyks ketvirtasis čempionato etapas Vokietijoje, nedideliame Seelowo miestelyje. Būtent miestelyje, kurio gyventojams labai patogu lenktynes stebėti iš trasos pakraštyje stūksančių daugiaaukščių namų balkonų.



Seelowas - mažytis Vokietijos miestelis. 18 km iki Lenkijos. Jau kelintus metus Europos kroso čempionato etapas Vokietijoje vyksta būtent čia, kažkodėl tai pamiršus kur kas geresnes trasas Matschenberge ir Schluchterne. Belieka tik stebėtis, koks įtakingas „dėdė“ daro įtaką Europos kroso funkcionieriams – trasa Seelowe yra pati prasčiausia iš visų, kuriose paskutiniaisiais metais vyksta Europos kroso čempionato etapai. Tai nenuostabu, čia per metus vyksta tik vienerios lenktynės, - būtent Europos kroso etapas. Trasos paruošimo darbai minimalūs – traktoriais išstumdomas spėjęs užželti trasos paviršius, kiek palyginama ir viskas. Beveik nėra atitvarų, o sustumtų žemių šlaitai ne vienam lenktynininkui gali tapti puikiu tramplynu išlėkti iš trasos.



Trasa - viena trumpiausių Europoje – 810 m. Plotis – 10-15 m. Startas – ant žolės. Viduryje trasos – gana stati įkalnė, kuri lenktynių pradžioje būna sunkiai įveikiama (aukščių skirtumas trasoje – 15 metrų). Trasos rekordas priklauso čekui J. Hosekui (35,37 sek., 82,14 km/val.), lenktyniaujančiam D-3A klasėje.



Praėjusiais metais čia Lietuvą atstovavo vienintelis Paulius Pleskovas. Lenktynės jam prasidėjo puikiai. Pirmame kvalifikaciniame važiavime finišavo antras, tačiau tuo viskas ir pasibaigė. Antro važiavimo pirmame posūkyje (ne be varžovų pagalbos) lietuvis apsivertė. Mechanikai, regis, padarė viską, kad būtų galima startuoti trečiame važiavime, tačiau „stogo“ pasekmės neleido įveikti net vieno rato, - atsijungė automobilio kompiuteris. Būtent to rato ir pritrūko, - P. Pleskovas prarado galimybę startuoti finale. Po šio etapo Paulius praktiškai prarado galimybę kovoti dėl aukščiausių čempionato apdovanojimų.



Šiemet lietuvių bus kur kas daugiau. Nerijus Naujokaitis, Paulius Pleskovas, Šarūnas Glikas ir Linas Norkus, dėl pavarų dėžės gedimo negalėjęs startuoti Latvijoje. Deja, vis dar neaišku, ar Vokietijoje galės startuoti Aurelijus Simaška, kuris, dėl praeities įvykių vis dar negali gauti visų reikiamų leidimų įvažiuoti į Vokietiją.

Į Seelową susirinks visi čempionato dalyviai. Paraiškas yra padavę (žinoma, tai D-1 klasė, kurioje lenktyniauja lietuviai) 18 lenktynininkų. Tarp jų yra ir trys nauji lenktynininkai: slovakas M. Truska su „Ford Puma“, čekas Ch. Walderis su „Ford Focus“ bei italas D. Negri su „Subaru“.



Automobilių krosas Vokietijoje nėra populiarus. Čempionatą sudaro devyni etapai, lenktyniaujama dviejose klasėse: tai į mūsiškę D-2 klasę panaši kėbulinių automobilių klasė ir 1600 kub.cm bagių klasė. Pirmųjų į lenktynes susirenka 20-25, bagių – apie 10. Šalia čempionato lenktynių, tuo pačiu metu vyksta taurės lenktynės: specialiai ruošti lenktynėms kėbuliniai automobiliai, vaikų, lenktyniaujančių bagiais, klasė, didieji bagiai. Deja, dalyvių čia kur kas mažiau – keturiose klasėse lenktyniauja apie 30 lenktynininkų.

Europos čempionato metu buvo galima stebėti dar vieną įdomų Vokietijos kroso reiškinį, puikiai įrodantį, jog užsiėmimas krosu nebūtinai turi būti brangus – tai lenktynės „Trabant“ automobiliais. Pigi ir nesudėtinga technika, minimalūs reikalavimai lankams, lenktynininkų aprangai. Šių egzotiškų automobilių mėgėjai turi visiškai atskirą savąjį čempionatą, kurį sudaro šeši etapai, o į lenktynes susirenka apie 20 dalyvių. Ir patikėkite, kovos tarp šių mažylių ne ką mažiau emocingos, kaip ir tarp Europos čempionato lenktynininkų. Beje, „Trabant“ gerbėjų yra ir Vengrijoje, Čekijoje.



Daugiau informacijos galite rasti:

www.autocross.em.de
www.mc-seelow.de

Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai Slaptažodį?
Prašyk Naujo!.
Facebook