AutoKrosas.LT
Rezultatai

Lietuvos autokroso čempionatas

MINI Buggy

1.

2.

3.

Junior 1000

1.

2.

3.

Super 1600

1.

2.

3.

Super 2000

1.

2.

3.

2500 RWD

1.

2.

3.

OPEN 2500
1.

2.

3.

OPEN 4500
1.

2.

3.

Buggy RWD
1.

2.

3.

Buggy AWD
1.

2.

3.

Lietuvos autokroso taurė

1600

1.
2.
3.

2000

1.

2.

3.

2500 RWD

1.

2.

3.

OPEN 2500

1.
2.
3.

Buggy RWD

1.
2.
3.
Lietuvos ralikroso čempionatas
Super 1600
1.
2.
3.
Super Cars
1.
2.
3.
Touring Cars
1.
2.
3.
Super 2000
1.
2.
3.
Europos autokroso čempionatas

Touring Autocross

1.
2.
3.

Buggy 1600

1.
2.
3.

Super Buggy

1.
2.
3.

Junior Buggy

1.
2.
3.
Pasaulio ralikroso čempionatas
Super Cars
1.

2.

3.

Super 1600 (ERX)
1.

2.

3.

Super Cars (ERX)

1.
2.
3.
Skaitliukai

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai

Lietuviai Europos kroso čempionato lyderiai
Europos autokrosasTik didžiausi optimistai galėjo tikėtis, jog po pirmųjų dviejų etapų Europos automobilių kroso čempionato turnyrinės lentelės priekyje atsidurs du lietuviai, diktuojantys madas bei įvarę nemažai baimės varžovams. Tačiau būtent taip yra – du kartus lenktynes baigęs antras ir surinkęs 34 taškus čempionato lyderiu tapo Aurelijus Simaška. Vos vieną tašką jam pralaimi antrojo etapo lenktynėse puikią pergalę iškovojęs klaipėdietis Paulius Pleskovas, kuris bendroje čempionato įskaitoje užima antrąją vietą.

Europos automobilių kroso čempionato pirmojo etapo varžybose Portugalijoje puikiai pasirodžiusi Lietuvos komanda, kurios nariai iškovojusi antrąją – ketvirtąją vietas, patraukė ne link namų, o dar toliau į šalies gilumą - link Porto miesto, šalia kurio Foz Coa trasoje po savaitės buvo surengtos antro etapo varžybos.
Nors pirmojo etapo lenktynėse lietuvių technika beveik nenukentėjo, tačiau rūpesčių užteko ir sportininkams, ir mechanikams. A. Simaškai reikėjo išspręsti jo “Mitsubishi Lancer Evo VIII” variklio kaitimo problemas, ne itin didelių remonto darbų teko P. Pleskovo komandai, o Nerijaus Naujokaičio stovyklą buvo užvaldžiusios kur kas niūresnės nuotaikos.
Mat po čempionato pirmųjų batalijų šakiečio automobilį dar kartą išbandė jį rengęs varžyboms R.Vollandas ir ... “nusuko” varantįjį veleną. Nors vokietis žadėjo, jog visos reikiamos detalės bus pristatytos laiku, tačiau sportininką ir visą Šakių TSK komandą iki pat antrojo etapo pirmųjų treniruočių kankino nežinia. Tačiau naktį prieš jas ir Šakių TSK atstovo “Volkswagen Golf Turbo” buvo parengtas lenktynėms. Nerijui beliko nebent guostis, kad tokia nesėkmė jį ištiko iš karto po pirmojo etapo lenktynių, o ne tada, kai visi jau buvo susirinkę į Foz Coa ir pradėję treniruotes prieš antrojo etapo varžybas.
A.Simaška, tik atvykęs į lenktynių vietą, neslėpė susižavėjimo Europos automobilių kroso čempionato kalendoriuje atsiradusia nauja trasa: “Greita, techniška, suteikianti daug galimybių lenkti. Jei nekils problemų, čia galima kovoti dėl pirmosios vietos”.
Pirmoje chronometruojamoje treniruotėje greičiausias buvo A.Simaška. Neapsieita ir be netikėtumų - praėjusio etapo nugalėtojas Aleksandras Kvašninas liko tik septintas. Tiesa, jam teko lenktyniauti dar drėgnoje trasoje, tačiau kartu tame pačiame važiavime startavęs P. Pleskovas liko trečias. Antras pirmojoje treniruotėje buvo vengras Tomašas Karai, o N. Naujokaitis – ketvirtas.
Antroji treniruotė gerokai pakeitė lenktynininkų rikiuotę. A.Simaška ją skyrė eksperimentams, bandydamas spręsti iki galo taip ir nelikviduotas variklio kaitimo problemas ir liko penktas. Priekyje atsidūrė P.Pleskovas ir N.Naujokaitis, už jų – T. Karai ir italas Christianas Giarolo.
Vėliau treniruotėse ir kvalifikaciniuose važiavimuose dar ne kartą keitėsi sportininkų laikai, užimamos pozicijos ir, be abejo, nuotaikos. Tačiau A. Simaška iškovojo teisę finalinį važiavimą pradėti iš pirmosios pozicijos, P. Pleskovas – iš trečiosios, o N. Naujokaitis – tik iš dešimtosios. Automobilių krose, ypač finale, starto vieta lemia daug ką.

Kaip ką tik po varžybų išlipęs iš savo kovinio bolido telefonu pasakojo A.Simaška, jam teko kiek labiau sudrėkusi trasos dalis, vietomis – net slidoka. Tad ir vėl, kaip ir pirmojo etapo varžybose, didžiausia finalo intriga lietuvių, šįkart jau tik dviejų – P. Pleskovo ir A. Simaškos - brolžudiška dvikova. Aurelijus palyginti nesunkai susidorojo su italu, tačiau “įkąsti” komandos draugui ir varžovui P. Pleskovui 1999 metų Europos kroso čempionui taip ir nepavyko.
P. Pleskovas su “Ford Puma” antrojo etapo varžybose Portugalijoje iškovojo puikią pergalę - pirmąją jo sportinėje biografijoje tokio aukšto rango varžybose.

Atsilikęs kiek daugiau nei sekunde antras finišo liniją kirto A. Simaška, o trečioji vieta atiteko italui Ch.Giarolo.
N. Naujokaitis tik didelių pastangų dėka finišo liniją kirto šeštas. Tačiau ir tokia šakiečio vieta ne prasta, nes jis aplenkė grėsmingą varžovą – vengrą T. Karai bei pirmąjį etapą laimėjusį ir šįsyk puoselėjusį nemenkesnes viltis rusą A.Kvašniną, kuris antrojo etapo finiše buvo tik devintas.

Po dviejų čempionato etapų du kartus finišavęs antru KASK “Stigma” lenktyninkas A.Simaška tapo Europos automobiliių kroso čempionato lyderiu. Jo sąskaitoje - 34 taškai.
TSK “Baltijos sportas” atstovas klaipėdietis P.Pleskovas lyderiui pralaimi vos vieną tašką ir bendroje įskaitoje yra antras.
Trečioje vietoje – pirmojo etapo laimėtojas A. Kvašninas (28 taškai) su “Renault Clio”.
Šakietis N.Naujokaitis ir italas Ch.Giarolo po dviejų etapų turi po 26 taškus ir dalijasi 4-5 vietomis.

Dabar čempionato kalendoriuje – mėnesio pertrauka. Trečiojo etapo varžybos gegužės 25-27 dienomis vyks kaimyninėje Latvijoje, Bauskės trasoje.

Virgilijaus ŠATO nuotrauka
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai Slaptažodį?
Prašyk Naujo!.
Facebook