Šakietis tikisi apginti Europos čempiono titulą
Puikiai praėjusių metų Europos autokroso čempionate pasirodę Lietuvos lenktynininkai ir šiemet neketina nuleisti rankų. Bus labai sunku. Apginti titulą sunkiau nei jį iškovoti,- portalui autokrosas.lt sakė praėjusių metų Europos automobilių kroso čempionato diviziono D-1 nugalėtojas šakietis Nerijus Naujokaitis. (Skaityti daugiau)
Sveikiname visus su artėjančiomis šventėmis.
Lietuvos autkoroso ir rali-kroso čempionato:
Divizionas VW Golf III - gali dalyvauti sportininkai nuo 13 metų
Divizionas 1 - variklio kubatūra iki 3500 cm3, automobiliai atitinkantys FIA TSK techninius reikalavimus arba atitinkamus nacionaliniams techniniams reikalavimams. Vairuotojai ne jaunesni nei 18 metų.
Divizionas 1A - variklio kubatūra iki 1600 cm3, turintys FIA homologaciją, arba ji jau pasibaigusi, o taip pat automobiliai, atitinkantys nacionaliniams techniniams reikalavimams. Priekinė vedanti ašis. Vairuotojai ne jaunesni nei 16 metų.
Divizionas 2 - variklio kubatūra iki 2000 cm3, turintys FIA homologaciją, arba ji jau pasibaigusi, o taip pat automobiliai, atitinkantys nacionaliniams techniniams reikalavimams, Priekinė varomoji ašis. Vairuotojai ne jaunesni nei 18 metų, tačiau su atskiru LASF kroso komiteto sprendimu gali dalyvauti ir jaunesni sportininkai
Divizionas RX 2000 - variklio kubatūra iki 2000 cm3, turintys FIA homologaciją, arba ji jau pasibaigusi, o taip pat automobiliai, atitinkantys nacionaliniams techniniams reikalavimams, Galinė varomoji ašis. Vairuotojai ne jaunesni nei 18 metų, tačiau su atskiru LASF kroso komiteto sprendimu gali dalyvauti ir jaunesni sportininkai
LASF Taurė:
Divizionas N-1400 - Automobiliai priekiniais arba galiniais varomaisiais ratais, variklio darbinis tūris ne daugiau 1400 cm3. (gali dalyvauti sportininkai nuo 13 metų)
Divizionas T2 5000 - Visureigiai visais varomaisiais ratais, variklio darbinis tūris ne daugiau 5000 cm3. Šioje klasėje gali būti montuojamas bet kokios automobilių gamyklos gamintojos variklis.
Divizionas B12 -Automobiliai galiniais varomaisiais ratais, variklio darbinis tūris ne daugiau 6500 cm3. Automobiliai sukonstruoti GAZ 51 ar GAZ 53 pagrindu. Šioje klasėje gali būti montuojamas bet kokios automobilių gamyklos gamintojos variklis.
Lietuvos autokroso pirmenybių:
Divizionas M-1600 - Automoboliai priekiniais arba galiniais varomaisiais ratais, variklio darbinis tūris - ne daugiau 1600 cm3
Divizionas M-2000 - Automoboliai priekiniais arba galiniais varomaisiais ratais, variklio darbinis tūris - ne daugiau 2000 cm3
Divizionas M-3A (Bagi) - Keturratės transporto priemonės, sukurtos ir pagamintos dalyvauti autokroso varžybose. Jos gali turėti du arba keturis varančiuosius ratus.Automobilių keturiais varomais ratais variklio darbinis tūris ne daugiau 1600 cm3. Automobilių galiniais varomais ratais variklio darbinis tūris ne daugiau 2000 cm3. Tech. reikalavimai pagal LASF Div. - 3A reikalavimus.
Divizionas VAZ (klasika) - Automobiliai dviem galiniais varomaisiais ratais, variklio darbinis tūris ne daugiau 1600 cm3
Divizionas OPEN - Automobiliai gali turėti du arba keturis varančiuosius ratus. Automobilių keturiais varomaisiais ratais variklio darbinis tūris ne daugiau 2000 cm3. Automobilių galiniais arba priekiniais varomaisiais ratais variklio darbinis tūris ne daugiau 3000 cm3.
Europos autokroso čempionato:
Divizionas 1
Divizionas 3A
Divizionas 3
Europos rali-kroso čempionato:
Divizionas 1
Divizionas 1A
Divizionas 2
NEZ rali-kroso čempionato:
Divizionas 1
Divizionas Super 2000
Divizionas Fast 1600
Divizionas OPEN
Baltic Cup:
Divizionas 1
Divizionas 1A
Divizionas 2
Divizionas RX 2000
Jau yra patalpintas 2008 metų varžybų kalendorius. Jį galite peržiūrėti paspaude čia
Gerbiami sportininkai,
LASF Kroso komitetas paskutiniame
posėdyje svarstė kuria linkme judės automobilių krosas (posėdžio protokolą
galite rasti LASF puslapyje -
ČIA). Vienas iš svarstomų klausimų - divizionai. Komitetas siūlo Jums
visiems pasvarstyti kokie divizionai turėtų būtiateinančiais metais.
Ištrauka iš kroso komiteto protokolo:
Preliminarios 2008 metų kroso klasės
Čempionato: Div-1, Div-1A, Div-2 priekis, Div-2 galas.
LASF taurės: N 1400, GOLF III, T2 5000, B12.
Preliminarios 2008 metų rali-kroso klasės
Čempionato: Div-1, Div-1A, Div-2 priekis, Div-2 galas.
LASF taurės: N 1400, GOLF III
Komitetas nutarė patalpinti šią
informaciją į LASF internetinį puslapį, kad pareiškėjai ir sportininkai pateiktų
savo nuomonę bei pasiūlymus iki sekančio kroso komiteto posėdžio (lapkričio 6
d.).
LASF
P.S. Raginame sportininkus ir
pareiškėjus aktyviai raštu išsakyti savo nuomonę, dėl tokių preliminarių
komiteto siūlymų ir atsiūsti savo nuomones faksu į LASF arba Andriui
elektroniniu paštu andrius@lasf.lt
Kroso sezono uždarymo išklimės
Gerbiami sportininkai, pareiškėjai,
Maloniai kviečiame Jus į 2007 m. Lietuvos automobilių kroso, rali-kroso
čempionatų ir kroso pirmenybių sezono uždarymo ir iškilmingo nugalėtojų bei
čempionų apdovanojimo šventę.
Renginio data: 2007-12-01
Pradžia: 16:00 val.
Vieta: Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras, Danės g. 19, Klaipėda
Kaina: vienam asmeniui 80 litų, vaikams iki 7 metų 40 litų.
Registraciją vykdo: Kazimieras Gudžiūnas 869933916, Giedrius Žunda
861630956,
Arvydas Galinis 868658216 iki lapkričio 15 d..
Dalyvių sąrašus siųsti: andrius@lasf.lt
Apranga: šventinė
Lietuvos auto kroso čempionato VI-ojo etapo nuotraukos
Nuotraukas pamatyti galite paspaude ČIA
Lietuvos auto kroso čempionato VI etapas
Spauskite daugiau
Lietuvos auto kroso čempionato preliminarūs rezultatai
Spauskite čia
Europos autokroso
čempionato nugalėtojas Nerijus Naujokaitis
Prancūzijos nugalėtojai
1. 138 Janis Bogdanovics LV
2. 188 Nerijus Naujokaitis LT
3. 199 Sarunas Glikas LT
Apie Europos autokroso čempionata galite diskutuoti čia
Užsiregistruoti forume galite čia
Italijos pilni rezultatai, spausti čia
|