1999 metais buvo pradėta rengti nauja trasa, o 2000-aisiais metais jau įvyko vienas Lietuvos čempionato etapas. Nuo to laiko Lietuvos automobilių kroso čempionatas neįsivaizduojamas be šios trasos. Keletą metų be čempionato etapo čia vykdavo Pabaltijo kroso lenktynės, bene vienintelį kartą 2003-iaisiais metais čia buvo surengtos naktinės kroso lenktynės, tais pačiais metais Lietuvos čempionato etapo lenktynes stebėjo Tarptautinės automobilių federacijos atstovai, - šakiečiai buvo padavę prašymą rengti Europos automobilių kroso čempionato etapą, tačiau vėliau šios idėjos buvo atsisakyta.
Trasa gana sudėtinga ir sunki, neatleidžianti lenktynininkų klaidų, ir neleidžianti nė akimirkai atsipalaiduoti. Greitas ir aštrus pirmasis posūkis priverčia lenktynininkus susikaupti pirmosiomis lenktynininkų akimirkomis, status meistriškumo reikalaujantis nusileidimas ir ypač klastingas neigiamas paskutinysis posūkis, ne vienam lenktynininkui taip ir neleidęs pasiekti finišo. Trasos ilgis 850 metrų, maksimalus plotis 20 metrų, minimalus plotis 12 metrų.
Trasa jau turi vieną unikalų rekordą, - 2003-iaisiais metais Lietuvos čempionato lenktynėse dalyvavo 106 lenktynininkai. 2007 metais buvo užfiksuotas ir dar vienas rekordas greičiausias rato įveikimo laikas, kurį parodė Šarūnas Glikas, divizione 1 važiuodamas automobiliu Ford Focus. Rato įveikimo laikas 00:33:02min. Vidutinis rato greitis 93km/h